AJ!

AJ AJ AJ vad ont jag har i min kropp! Efter gårdagens träningspass så har jag så himla ont i hela benen, mest rumpa och lår, och även ont i ryggen. Haha, snacka om att man är otränad! Känns som jag lever konstant under träningsvärk, när blir jag vältränad och slipper ha ont? Idag har min kropp verkligen kännts som en 80 årings. Så nu känns det som om jag inte kan röra en fena. Ligger stendöd i soffan!

Idag är det inte söndag för mig, utan det är måndag. Detta beror nog på att jag har jobbat idag! Vilket gick bra, har varit så himla trött bara. Efter stallet åkte jag ut till stallet och red Blossom. Börjar verkligen fatta tycke för den hästen. Tycker verkligen att hon är super mysig, så himla go och rida :)

Imorgon blir det jobb igen och efter jobbet hade jag tänkt att åka och storhandla på Willys. Känns verkligen tomt i kylskåpet, frysen och skafferiet. Så jag kör Willys istället för Konsum, det ligger ju ändå så på vägen hem från jobbet och är ju såå mycket billigare än Konsum om man ska storhandla.

Skulle egentligen träffa tjejerna ikväll igen, men är som sagt helt jääkla död i kroppen och har dessutom massa ont i huvudet. Så det blir att stanna hemma i soffan istället. Sova tidigt för imorgon väntas som sagt jobb igen, men en kort dag som tur är. Hela veckan känns verkligen fullspäckad! Nehe, nu har jag nog inte mycket mer att säga än att ha det så bra mina vänner! Pussokram på er ♥


Lilla Blossom idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback