Tisdag

Nu har jag kollat igenom mina favoritbloggar, så nu tänkte jag skriva ett inlägg själv. Vaknade 03.30 i natt av att det blåste som sjutton! Eftersom jag bor så högt upp (på sjätte våningen) så hörs det så himla väl när det blåser och viner i vinden. Så låg vaken en bra stund och störde mig på det, vet inte riktigt hur länge men minst en timme i alla fall, snarare emellan 1-2 timmar. Men jag har ju sovmorgon idag, tur det :) Men ush sikken STORM det är ute, snö blandat regn och blåst.. Wellwell. Jobbar riktigt mycket nu denna och nästa vecka, exakt såhär mycket:

Igår (måndag): Jobb 07.15-15.45.
Idag: Jobb 12.00-21.00.
Onsdag: Ledig!
Torsdag: Jobb 07.30-16.30.
Fredag: Jobb 07.30-16.00.
Lördag: Jobb 07.30-14.00
Söndag: Ledig!

Måndag: Jobb 07.30-13.30.
Tisdag: Jobb 07.30-16.00.
Onsdag: Jobb 11.00-16.00.
Torsdag: Ledig!
Fredag: Jobb 16.00-21.00.
Lördag: Jobb 07.30-21.00, delat pass.
Söndag: Jobb 07.30-14.00.

Uscha, blir trött av att bara kolla på det! Sen emellan allt det här så ska man hinna med Cryddan, utgång (Elinas sista utgång innnan hon drar igen) på lördag, farsdag på söndag osv. Men men, det går väl av bara farten när man väl är igång. Hoppas jag fortsätter vara frisk med bara! Känner mig lite halvers idag igen. Men tror att bara jag kommer igång så piggnar jag nog till :) När de här två veckorna är över så har jag några lugna jobbveckor igen :) Först nu, så längtar jag tills imorgon då jag är ledig. Jag ska njuta!

Hoppas att ni mår bra :) Nu så ska jag göra mig iordning sen så dröjer det inte länge för än jag kör igång med jobbet. Pussar och kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback