Söndag

Hej bloggiloggi! Jag har faktiskt haft en riktigt bra helg. Lugnt och skönt, och jag känner mig utvilad! Tror det var precis det jag behövde för att bli av med min förkylning. Tror den fortfarande finns i kroppen men jag känner mig piggare i alla fall. I fredags blev det som sagt bio med Jojje, den var sjukt dålig, inga 3D effekter alls typ. Men ändå mysigt att gå på bio :) Var hemma strax efter 20.00 så hann kolla på Idol, sen så gick jag och la mig tidigt. Lördag, åkte jag och Annelie upp till stallet. Hoppade Cryddan, var så roligt! Hon tvekade inte en ända gång, man märker att det är en hopphäst vi har o göra med. Sen på kvällen var jag hos Fanny en sväng, kikade på skräckfilm med tjejerna, myspys :) Var hemma i hyffsad tid och även i säng i hyffsad tid. Uppe i stallet i tid idag med, skrittade ut en sväng i det härliga vädret. Sen hem till Månsarp, käkade middag men mor och far.. Sen så var det bara hem och klockan var så pass mycket att det var dags att sätta igång med tvätten. Så det är det jag har gjort nu! Har haft en lugn helg men samtidigt hunnit med mycket! Och nu så är det nog dags att ta sig något och äta. Pussokram på er ♥



Jag vill inte över på den där mörka sidan,
snälla ge mig kraft att stanna kvar på den starka, positiva sidan.

Kommentarer
Postat av: Lizah

Åhhh längtar tillbaka till Alanya nu när jag såg den bilden :(!!!

2010-11-08 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback