Om 33 dagar

Vad händer om 33 dagar? Joo då är det julafton! Åhh vad jag har blivit en liten julnörd under de här dagarna som jag har vart hemma. Jag kunde inte låta bli att traska ner till konsum och köpa inslagnings papper, snöre, ettiketter och tejp. Så nu har jag slagit in de två julklappar jag hade :) Har även besällt två till julklappar nu :) Så det är inte många kvar! Hihi. Har inte så många att köpa till, det är: Mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, Sajje och Jojje. Har nu farmor, mamma och Jojje kvar :) Men ska nog hitta på något bra till dem med, har redan lite planer :) Åhh vad jag är sugen på julmust och pepparkakor! Men nej, det får vänta :)


Visst blev de fina? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktig du är:)!

Ja träna måste jag börja med, blir bara fetare och fetare just nu! USCH. så nu får vi börja, önskar att jag orkade 4 ggr i veckan jämt att få in det i rutin!

Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

Julen är så mysig!! :D

2010-11-22 @ 15:51:06
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback