Myshelg!

Har haft en toppen helg so far :) I fredags så jobbade jag till 16.00. Sen så åkte jag direkt ut till stallet, mockade och pussade på Cryddis. Sen hem, slappade någon timme sen så stormade Ruttan in. En kort stund där efter så kom även Ellen. Vi kikade på Idol och Björn Gustavsson, en jätte mysig kväll! Igår så var jag i stallet på förmiddagen. Var ett riktigt härligt vinterväder, så red ut med Cryddan en liten sväng. Hon vart riktigt pigg, vilket inte är särskilt konstigt då hon har fått vila hela vecka pga av det urdåliga vintervädret. Nu faller snön igen så chansen är väl stor att hon får vila idag med stackarn, jaja vi får väl se vad Annelie hittar på med henne. Sen efter stallet åkte jag hem, duschade, käkade, dammsugade av lite granna, städade av toaletten, och till sist tog fram en ljusstake och en julstjärna och även lite tomtar. Så nu har jag lite julfint i alla fall :)

Då har vi kommit fram till kvällen igår. Traskade bort till Frida vid 18.00 med pizza med mig. Så vi käkade och pratade pratade pratade! Sen så bytte vi goodiebags, alla hade gjort iordning varsin goodiebag med lite saker som vi haft hemma som vi inte använder längre :) Jag fick Fridas där det var två filmer, en lite nessisär, hårspray, liten skvätt parfym m.m. Jätte bra saker, och kul påhitt av Frida att vi skulle göra det :) Sen så körde vi lite charader, supersvåra! Men jätte roligt :) Mitt emellan det här så käkade vi även marängsviss :) Nu så kommer vi till det läskiga, vi körde anden i glaset. Och det kändes som det verkligen fungerade! Alla satt vi med tårar i ögonen av rädlsa. Körde det i säkert närmare 2 timmar innan anden lät oss sluta. Sen så blev det lite film innan jag var redo att traska hem i mörkret. Var hemma runt 01.45! En toppen kväll :) 

Detta förklarar också varför jag sov till 12.00 idag.. hrmf.. Så snart ska jag traska bort till Sandra och luncha med henne. Sen i eftermiddag, ska jag äntligen träna! Får dåligt samvete att jag inte hinner med träningen så ofta som jag vill. Antingen är det förkylning ivägen, jobb eller Cryddan.. Egentligen känner jag att det har blivit lite för mycket med Cryddan faktiskt.. Jag skulle vilja ha henne snarare 1-2 ggr i veckan, än 3-4. Men nu har jag lovat att hjälpa till så det är bara att köra på tills Therese kan börja åka till stallet själv igen :) 

Nee nu så ska jag sluta skriva! Hoppas ni andra har haft en toppen helg med :) Pussokram♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback