Måndag, v. 47

Ny vecka! Inte långt kvar på detta året nu :) Ca fem veckor bara! Vilket innebär att det är ca sju veckor tills jag fyller 21.. Kan ni fatta det? Jag 21 år gammal? Det finns ju inte, jag är inte 21 år gammal.. Kommer alltid vara på en 18-20 årings nivå. Haha.

Är mitt uppe i tvätten nu! Har vart hos vårdcentralen innan, där jag fick prata med en läkare som kollade i min hals, lyssnade på hjärtat och lungorna, och skickade vidare mig till labbet för att ta blodprov (aj min lilla arm). Får svar om en vecka ungefär på det. Mer än så ska jag inte tråka ut er med om det just nu.

Slänger upp veckans schema (längesen nu ;)):

Idag: Ledig! Vårdcentralen, tvätt och ikväll blir det käk med vännerna!
Tisdag: Ska till Cryddan, sen jobb 16.00-21.00.
Onsdag: Ledig! Ska till Cryddan. 
Torsdag: Jobb 07.30-16.00.
Fredag: Jobb 07.30-16.00, sen till Cryddan. 
Lördag: Ledig! Ska till Cryddan på förmiddagen, sen på kvällen blir det tjejkväll/pjamasparty hos Friday :)
Söndag: Ledig! Träna..? 

Ja ikväll blir det käk med tjejerna på Olearys. Elina åker ju på onsdag, så det blir som ett litet avsked för henne :) Ska bli mysigt att träffa alla :) Ett stort vinterland har landat över Jönköping, hjäälp vad kallt det är ute? Ska det fortsätta så här fram till jul? Thats the question :) Lite mysigt ändå..? Om man håller sig inne eller på hästryggen i alla fall. Inte lika roligt att befinna sig på vägarna i en bil. Wellwell, vi ska nog överleva den här vintern också :) 


Augusti -09, jag och Elina på hennes avskedsfest innan hon åkte till USA för att vara Au pair ett år :)

Har vart ganska bildrika inlägg det senaste. Vad tycker ni om det? ;)
Det är väl ganska så roligt?

Nu så ska jag ner i tvättstugan igen! Hoppas ni har en bra måndag :) 
Pussar och kramar till er♥ 

Kommentarer
Postat av: adelina

jätte söt blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback