Måndag? Tisdag? Nej, det är ONSDAG!

Idag vaknade jag med halsont och är verkligen hur trött som helst! Men det är ju för sjutton onsdag, då ska man inte vara så här trött? Okej, man är måndagstrött och tisdagstrött, men man säger väl aldrig att man är onsdagstrött? Alltid en måndagmorgon ser alla ut som zombies och man gäspar och säger "men det är ju måndag". Nåväl, det är väl måndag för mig idag då, mitt i veckan hrmf.. Hoppas innerligt att jag inte är på väg att bli sjuk. Det orkar jag inte med! När jag väl vaknat så kunde jag inte somna om, det blåser ju som sjutton ute! Och det hörs så himla väl här uppe på sjätte våningen. Känns lite lagom roligt att jag jobbar 12.30-21.00. Det jobbpasset vi älskar mest? Eller hur? Nehe kanske ska sätta på lite kaffe? Ja det är nog bäst så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback