Mamma

Själv så hatar jag när folk säger till mig "Fia vad sööt du är", med betoning på är och med en ljus stämma. Det får mig att känna mig som tio år! Jag vet att mitt utseende är mer åt det söta hållet än det snygga, och det gör mig absolut ingenting. Men sluta säga den med betoning som du säger det till en en liten tjej på 6-10 år. Nåväl det var inte riktigt det jag skulle skriva om. Men jag skulle säga det, att jag har kommit på mig själv att jag säger nästan likadant till min söta mamma (dock tror jag faktiskt inte mamma tar lika illa upp som jag gör). Mamma har nyligen lärt sig göra smile gubbar på sms, fick nyss det här smset av henne:

Mamma - Jobbar du imorgon?
Jag - Japp, till 16.00! :(
Mamma - Okej! Varför har du gjort en ledsen mun?

Hahahahaha, kanske bara är min humor, men kunde inte låta bli skratta när jag fick det. Min kära syster förstår nog det roliga i det hela i alla fall. Wellwell, hon är allt bra söt min lilla mamma :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback