Lördagkväll

Okej, en till kväll i soffan.. Roligtroligt! Har i alla fall haft sällskap av familjen idag :) De hade vart och tränat sedan kom de hit och vi lagade lite middag. Mumsi :) Sen följde jag med Sajje hem en stund och nu är jag ensam igen. Känner mig vääldigt ensam ikväll. Inget bra på tv på lördagar ju :( Hade velat se någon bra film. Men alla börjar så sent, 21.30? As sent, jag hinner ju nästan somna innan dess. Armagedon ska gå på femman tror jag. Den är ju så himla bra! Får se om jag orkar titta.

Förövrigt så känner jag mig lite piggare nu, är mest bara snorig. Skönt det :) Förövrigt så snurrar jobbfrågan runt i huvudet, att jag vill byta jobb. Någon som har något att erbjuda? Puust, är så trött på att jämt vara lossas trevlig, lossas skoja och alltid vara till lags. Det har varit så skönt att slippa det nu i några dagar! Att bara få vara hemma och ta det lugnt. Jaja, det kommer alltid perioder då man är trött på jobbet. En utlandsresa hade inte satt helt fel nu! Åhh vad skönt det hade varit.. Men jag undrar om jag inte ska satsa på att följa med mamma och pappa och familjen Harrysson till Sälen, hela veckan. Hade vart skönt med en veckas semester faktiskt :) Jaja, vi får se vad som händer :)






Några bilder från när jag, Elina, Sophie, Michaela och Jossan var i Vemdalen för drygt två år sedan!

Ser det inte härligt ut? Är ju så underbart att åka skidor. Så himla roligt!

Hoppas ni andra har en roligare lördagkväll än vad jag har! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback