Kvällen igår

Jag börjar med att säga att dagen igår var ganska så hektisk. Upp och hoppa tidigt för tredje dagen irad, så jag behöver egentligen inte ens skriva att jag var riktigt trött! Hela jobbdagen. Jag jobbade till 14.00, sen direkt till stallet efter. Det duggae ytterst lite och Cryddan har fått vila ganska mycket den här veckan pga vädret så kände att jag var skyldig henne en ridtur. Hemma igen strax efter 16.00. Käkar och duschar osv. Klockan tickar på och så kommer det jobbiga inför kvällen, klädval.. Rev ut och provade säkert halva gaderoben. INGET var fint! Mitt humör sänktes betydligt pga av detta.. Blev till slut jeans och ett volang leopard linne som är Sandras, det fick duga helt enkelt och blev faktiskt ganska så bra :) Var hos Amanda kanske 19.20. Där drog förfesten igång, spel, skitsnack, flum och jätte roligt! Så som det brukar vara på våra förfester. Sen så drog vi in till krogen 23.30 tror jag. Det blev en kväll på Olearys! Hade jätte roligt och det var alkohol med måtta för min del :) Kvällen slutade lite dramatiskt, brandlarmet gick och folk blev som galna och trängdes likt 16 åringar på ett gymnasiedisco för att få tag på sina jackor. Till slut fick vi våra, det blev lite käk och sedan hoppade vi på bussen hem runt 02.30-03.00 någon gång. En riktigt rolig kväll måste jag säga :) Jag hade skit kul! Hoppas mina vänner också hade det. Jag bara älskar att umgås med er :) ♥





Nu så blir det nog mys i soffan hela eftermiddagen och kvällen. Imorgon väntas det ju jobb igen! Har lånat en Wallander film av mamma som jag börjar med.
Pussar och kramar på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback