Idag är ingen bra dag

Dagen började med en dålig natt.. Somnade sent, och låg vaken en stor del av natten. Tror jag fick totalt kanske runt fem timmars sömn. Lite svårt att uppskatta eftersom jag försöker låta bli att titta på klockan när jag vaknar om nätterna. Andra natten i rad som jag sover dåligt.. Kanske är min kropp tillräckligt utvilad nu när jag bara har luggit i soffan i nästan en vecka? I natt var det i alla fall blåsten som höll mig vaken, det knakar som sjutton i ballkongen och i lägenheten pga av det. USCH!

Åkte ut till stallet runt 11.00 snåret. Körde fast, kom loss efter ett tag genom att backa tillbaka. Mockade och fixade, skulle åka hem igen. Jag kom inte loss. Jag kom varken framåt eller bakåt. Men efter en stund kom jag loss i alla fall som tur var. Men vår lilla skrutt golf är inte så kaxig i sånna här vinter situationer! Ska ju jobba ikväll, 16.00-21.00. Ser verkligen inte fram emot det då vi har en dam som bor ute på landet. Har ingen lust att fastna där ikväll.. USCH igen!

Hade i alla fall en super mysig kväll med tjejerna igår :) Käkade på Olearys, jätte gott verkligen! På tal om det så måste jag fixa lite käka till mig själv nu. Hoppas ni har en bättre dag en jag, och håll er inne om ni kan! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback