Hej förkylning!

Idag vaknade jag 07.50, och min väckarklocka var idag borren. Får jag välja mellan borren och hunden, så väljer jag hunden! För den ger mig inte huvudvärk och det skäller inte konstant i 20 minuter. Har i alla fall kommit underfund med att det nog inte är mina grannar som borrar. För när jag gick hem från bilen här om dagen så hörde jag borrningen utifrån, så de håller nog på utanpå huset eller något.. Dock har jag inte sett något! Men det var härligt att vakna till det, dagen då jag behövde min sovmorgon som bäst. Jag vaknade, skrek TYST med en gäll morgonstämma och tårarna sprutade.. Hehe jaa, väldigt bra morgon humör har jag! Men efter ca 20 minuter slutade dem och jag somnade om i ca 2 och en halv timme. Nu för en liten stund sen satte dem igång igen.. Vad i sjutton gör dem undrar jag?

Jaa, min envisa förkylning har hittat mig igen.. Hade lite feber när jag kom hem från jobbet i onsdagskväll, även i gårkväll.. Så det är som det brukar vara när jag blir "sjuk". Det är på gränsen till feber, jag är helt orkeslös, har lite ont i halsen och trött i kroppen. Vad är det för fel på mig? Jag är så trött på att detta kommer och går. Vad är det här? Sjätte gången för i år..? Något sånt tror jag. När jag gick i skolan blev jag aldrig så mycket sjuk, utan det var MAX 1-2 ggr om året.. Usch, är det för mycket baskilusker på jobbet kanske?

Jag vill vara pigg! Idag hade jag behövt städa hela lägenheten men det blir väl istället att ligga i soffan och vila. Får väl se om jag kanske orkar damma lite och ta det värsta i alla fall. Ikväll satsar jag på bio med Jojje i alla fall. Vi ska se Saw i 3D. Scaary! Tycker egentligen inte om de filmerna, men i 3D kan det bli kul :) Lizah och dem var ju dock lite besvikna på den.. Men vi ska ändå ge den en chans :) Ska gå på den tidiga 18.30! JA vi är kvällströtta och vi skäms inte för det!

Hade egentligen lite mer strunt på huvudet att kluddra ner men det har blivit nog med text så vi tar det i ett annat inlägg. Ha en bra fredag så ska jag krya på mig :) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback