Down.

Jag känner mig lite nere idag. Vet ni vad jag gör när jag känner mig nere? Då går jag till Konsum och köper mig lite choklad, skämmer bort mig med Mary kays produkter, lyssnar på gammal o go musik och så kollar jag på klippet nedan, tror jag har lagt upp det en annan gång men det kan inte ses för många gånger :)



Har vart hos Cryddan idag, jobbade henne på banan lite. Kändes mycket bättre än sist (då jag ramlade av). Det är allt en speciell dam det där :) Men det gick bra idag! Får se när jag åker dit nästa gång. Therese (Cryddans ägare) har fått sin bebis nu, så nu är det jag och Annelie som tar hand om henne. Nee nu så ska jag ta på mig ansiktsmask och dra fram mitt Satin hands paket. Pussokram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback