Veckans schema

Ligger och tittar på Tyras talkshow! De pratar om drömmar och vad olika drömmar betyder. Tycker sånt är riktigt spännande! Sandras har ju en sån bok där man kan tyda sina drömmar, tex vad det betyder om du drömmer att du blir jagad, är uppe på en hög plats osv. Coolt vad vårt undermedvetna kan hitta på :) Haha.

Tänkte slänga upp veckans schema :)

Tisdag: Jobb 07.30-13.30.
Onsdag: Jobb 07.30-13.30.
Torsdag: Ledig! Vet inte om mamma och jag pratade om att köpa ballkongmöbler.. Var det denna torsdagen? Hmm..
Fredag: Jobb 12.00-21.30.
Lördag: Jobb 07.30-21.30, delat pass. 
Söndag: Jobb 07.30-14.00.

Sen så har vi möte på måndag med jobbet och jag jobbar även kvällen där!

Har tvättat klart! Har även sagt farväl till mina dammråttor. Har dammat och dammsugar det värsta. Nu så ska jag bara slappa i soffan, kanske ta mig en kopp te. Sen ska jag bort till Sandra en liten svänigs, ska låna hennes dator och skicka iväg ett cv. Har ju inte word på min dator! Känns ganska lönlöst att svara på jobbannonser, känns som om att det är totalt omöjligt att få jobb på annat sätt än via kontakter. Menmen, man måste ju försöka :)

Hopp nu så ska jag som sagt krya på mig lite till!
Hoppas ni har en toppen dag ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Den blommiga pläden är en premie från tidningen Allt i hemmet. Vet inte om de fortfarande har kvar den dock. Hoppas du hittar nåt liknande om inte annat. Fint du har hemma förresten:)

Kram Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback