Måndag

Hejsan hoppsan!

Är lite piggare idag! Febern har gått ner i alla fall.. Men har sån hemsk huvudvärk :( Usch. Precis som sist när jag var sjuk. Jag som kollar på greys anatomy och likanande serier så ofta tror ju givetvis att jag har hjärntumör. Vet ju folk (på riktigt, inte på film) dessutom som faktiskt har haft ont i huvudet åkt in till sjukhuset och dött på en gån pga av tumör.. Eller något likanade! Nee usch nu får jag sluta.. Hypokondriker?

Veckans schema:

Idag: Hemma, ta det lugnt, bli frisk!
Tisdag: Hemma, ta det lugnt, bli frisk! Troligtvis myskväll med tjejerna!
Onsdag: Ta det lugnt på dagen, förhoppningsvis jobba kvällen 16.30-21.30.
Torsdag: Ledig! Ta det lugnt, kanske träffa Jojje en sväng :) 
Fredag: Ledig! Ta det lugnt. Ska nog hem till mamma för myskväll.
Lördag: Ta det lugnt. Gå på Spring Inspiration på kvällen!
Söndag: Ta det lugnt.

Ganska mycket ta det lugnt som ni ser! Men vill verkligen göra allt för att det här äckliga viruset ska ge med sig och lämna min kropp. Så jag inte blir frisk och sen sjuk igen. Har tagit ledigt den 11 juni nu när Johanna och Emma tar studenten :) Ibland ska man ha tur, poolen var ledig så det vart inga problem :) Göttans. Fick lite fina krya-på-dig-mms av Jojje igår, hahahaha. Herregud, våran humor är inte att leka med alltså! Nee nu så ska jag kika klart på Top model. Ha det så bra mina vänner :) ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

lilla gumman, haha:) Du har nog ingen tumör:) Men lika bra att kolla ifall att, man vet ju aldrig!!!! <3

Postat av: hannah

haha, vad söt du är fia :) att du kmr få hjärntumör är nog lika otroligt som att jag skulle bryta foten. men bryter jag den, ja då ska du passa dig!

2010-05-17 @ 22:16:50
URL: http://hannahfogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback