Lördag

Hej på er!

Åhh vad jag hade behövt sova sisådär två timmar till (har varit vaken i en timme nu). Är jätte trött men kan inte somna om. Så ligger och tittar på vänner i stället :) Försöker också att intala mig själv att jag inte är bf. Drack nämligen 1 liter vatten när jag kom hem som Hannah bananah tipsade mig om, men jag känner mig faktiskt inte så bf. Bara trött! Vilket inte är så konstigt kanske, dans en hel kväll och sen sova 7 timmar. Hade gärna sovit två timmar till som sagt :) Men vi får se, får väl försöka sova lite middag sen. Lite bilder slänger jag upp :)



Uttråkad i soffan innan vi åkte till Mathilda!



Fina Sophie och Amanda



Mathilda hade lagat jätte god tacos till oss :)



Ölspel! Jag hade turen och fick bussen!



Jenny tog på sig jackan upp och ner när vi skulle åka till krogen! HAHAHA


En rolig kväll ändå :) Inte världens roligaste ute kväll, men så länge jag är med er så har jag ändå så roligt :) Blir nog utgång ikväll igen. Jag vart lite sugen på att gå på huset :) Får se om jag känner mig pigg nog att ge mig ut på nya äventyr! Haha. Snart så kommer mamma och pappa hit, ska sätta upp min hylla över sängen :) Skulle också fått en cykel från mormor och morfar, men bromsarna funkade inte riktigt eller något, så får väl leta vidare :) Är såå hungrig! Ligger och tänker på vad jag ska göra för mat idag och dreglar.. typ! Haha. Får väl se om Jojja orkar pallra sig in hit med? :) Annars får vi ta det en annan dag! Nehe, nu kommer mamma och pappa snart så det är bäst att jag får i mig lite kaffe så jag orkar plocka undan lite. Hörs sen :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback