Torsdagkväll

Hej på er! Saknat mig ;) ? Förstår det. Sorry, har inte haft något att skriva om dirket (säg någon gång jag har något vettigt att skriva om? haha). Har i alla fall myskväll med Sajje nu :) Har skämt bort oss lite med ansiktsmask, handpealing, fotbad + fotpealing, så nu är vi fräscha och fina :) Ledig i morgon, jag får sova ut! Underbart!

Hade Mary Kay party igår med Lotta! Jätte kul att träffa henne igen :) Mina gäster (Amanda, Mathilda, Lizah, Annelie) verkade mycket nöjda med produkterna. Dem är ju faktiskt underbart bra! Det fylls på lite hela tiden i badrumsskåpet :) Igår fick jag hela Satinhands paketet i värdinnegåva, sen köpte jag även en jätte go parfym :) Vi ska nog gå på någon sminkgrej på måndag kväll. Tankarna finns om man kanske själv skulle börja sälja lite..? Skulle kanske vara roligt..? 

 



Vi får väl se vad som händer och sker!

Nu så ska jag kolla lite tv :) Vi hörs säkert imorgon!
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback