Torsdag

Känner mig faktiskt piggare! Hade fortfarande 38 graders feber, var betydligt tröttare tidigare idag. Men nu så känns det som jag är på bättringsvägen. Kanske kan bero på att alvedonen har värkat..? Hihi. Tråkigt det är att vara sjuk! Inte ha något att göra. Det värsta är att jag har haft så grymt ont i huvudet! Usch, inte alls roligt. Har börjat hosta lite med. Men det gör inte så mycket! Åhh vad jag vill vara frisk i helgen så att jag får träffa mina vänner. Men vi får se :) Mamma har varit så snäll och handlat lite åt mig! Så nu slipper jag gå hungrig i af :) Hihi. Nu så blir det tv kväll, Halv åtta hos mig och Design Simon och Tomas.



Har precis pratat med världens bästa Elina, saknar dig massa! Men nu är det inte alls långt kvar tills du är hemma hos oss igen :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

världens bästa sofia :) <3 så glad att jag har dig! tusen kramar

2010-05-06 @ 23:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback