Tisdag

"Im just a girl, standing in front of a boy, asking him to love me"

Känner ni igen det? Mamma var här med lite filmer igår åt sin sjukling. Så dagen började jag med att titta på Notting Hill. Gammal klassiker :)

Hur mår jag idag då? Sådär. Efter att planerat in både lunch och myskväll med Lizah så visar det sig att febern inte riktigt har gett med sig ändå. Tog febern mest för skoj skull eftersom jag var feberfri igår. Då visade den 37,7 :( Jag vet det är inte mycket, men igår vad jag liksom nere på min normaltemp som ligget runt 37,1. Hohojaja. Men jag SKA jobba imorgon, och blir jag inte sämre än såhär så orkar jag faktiskt det med. Är ju ett kort pass och kvällen är ganska lugn nu för tiden. Kan inte gå med rent samvete att jag hade varit hemma en hel vecka.. inte gjort något vettigt! Jag vet jag kan inte hjälpa att jag är sjuk.. Men ändå :)

Har tagit en alvedon nu i alla fall, så ska åka iväg och käka. Sen får jag väl se hur jag gör ikväll :) Usch vilken konstig sjukdom, samma som Johanna har haft? Som Hannah har? Lizah med kanske..? hehe jisses.. Vad är det för knepigt virus vi råkar ut för? Bortbortbort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback