Tisdag

Jag måste faktiskt erkänna att jag grymt uttråkad, men så himelans trött.. Kanske skulle städa gaderoben? Dra fram kokboken och laga mig en smarrig kvällsmat? Orkar jag det? Nee jag tror faktiskt inte att jag gör det.

Somnade inte förrän klockan 02.00 igår. Så har väl sovit knappt 4,5 timme i natt. Jag ligger och spänner mig och oroar mig för att jag inte kommer kunna somna och därav tror jag att jag får feber igen. But I am kicking the febers ass! Har ingen feber, är bara enormt trött. Slumrade givetvis till innan i soffan. Men kan inte ha varit längre än 20 minuter en halvtimme. Så hoppas inte att det hindrar mig ifrån att sova bra i natt! Annars har det varit en bra dag på jobbet! Lugnt och skönt och inga sura miner. Häärligt! Hoppas det är så resten av veckan med.

Jaha, mycket roligare än såhär blir det inte idag. Har inte mycket annat att tillägga. Hoppas ni har haft en toppen dag :) Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback