Söndagkväll, lite onödigt babbel på plats!

Sitter här och funderar på hur längesen det var som jag hade en "lugn" helg..? Med lugn helg så menar jag en helg där jag inte har jobbat hela helgen eller inte har varit varit ute på krogen.. Nee jag kan faktiskt inte komma på när! Jag tänker hela tiden att jag vill ha en helg snart där man kanske hittar på lite annat, vad jag kallar kanske en lugn helg. Men samtidigt så tycker jag det är så himla roligt att gå ut och dansa hela natten med mina vänner :) Så när helgen kommer är man alltid sugen på lite fest igen. Fast jag är faktiskt i en liten period nu där jag inte tycker att det är världens roligaste.. Men sånna perioder har man ibland! I helgen jobbar jag, och nästa helg så var det räkfest hos Frida..? Haha. Känner jag oss så innebär det nog en kväll med dans och alkohol det med. Haha. Men i den här åldern är det väl det man ska göra..? Vara ute och dansa? Jag får väl passa på innan det dyker upp en skitstövel (=kille) i mitt liv igen och jag blir toffel. Haha

Hopp en vecka full med jobb! Och jag jobbade bara en dag förra veckan.. Så nu känns det vemodigt måste jag säga! Men men, när man väl är igång så brukar det gå av bara farten. Åhh vad jag skulle vilja ha ett 8-16 jobb och vara ledig VARJE helg. Är så trött på att jobba dessa jädra helger. Menmen, jag ska vara tacksam för att jag har jobb, och kan bo i min underbara lilla lägenhet!

På tal om det. Vet inte om ni läser mellan raderna att jag är i en liten depp-period, sånna där små perioder som jag får ibland där jag tänker negativt på det mesta i stället för posetivt. Det var så härligt att bara få umgås med mamma i fredags! Åhh vad jag kan sakna mamma och pappa ibland. Att bo tillsammans med dem. Men oftast så trivs jag som fisken i vattnet här med! Är ju såå underbart att bo i stan :)

Nee nu så ska ni inte behöva höra mer av mitt klagande!
Vi hörs imorgon i stället då kanske jag är lite gladare! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Phillinhp

Nästa gång du tänkt dricka så säger du till.. då kan vi ta en taggningskväll inför alanya! krogen suger ändå plus att deffen inte funkar så bra om man dricker varje helg ;)

2010-05-24 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback