Söndag

Gårkvällen vart superkul! Började med Springinspiration.. Var la inte sådär jätte mycket att hurra för! Peter Siepen var programledare, eller vad kallar man det? Han kunde väl vart roligare, men var helt okej. Modevisningen var också helt okej. Elin Lanto sjöng på slutet, pinsamt.. inte så jätte bra. Sen blev det hem till Lizah, pimpla vin och sjunga singstar! Sen vidare på centrum där Springs efterfest var. Dansade hela kvällen och hade jätte roligt! Sen blev det chicki mama innan jag traskade hemåt. Tack tjejer för igår :)

  
  

Gud vad kass jag är på att ta mycket blider alltså! haha

Idag är en sån där dag då jag har planterat arslet i soffan. Orkar nog inte ens gå ner till konsum och köpa godis. ILLA! haha. För jag är grymt sugen på godis. Det är inte en sådan dag pga bakfylla, det är nog mer "söndagsångest" för att jag ska jobba 6 dagar nästa vecka. Hohojaja :) Blir nog duschen och sen konsum i alla fall. HIhi.

Har sagt nu i säkert tre veckor att jag ska börja sola.. Dels för att jag vill ha grund när vi åker till Alanya, dels för att jag vill bli snyggare, och dels för att mina torrfläckar kanske bleknar bort då...? Får se om jag orkar ta tag i det i veckan! Haha. Joo i veckan ska jag sola en gång! Det är ju bara 6 veckor kvar typ tills vi åker :) Tiden har gått så himelans foort! Ska bli så otroligt skönt att bara komma härifrån i två veckor, bara släppa ALLT och bara va.

Har för mig att det var något mer jag hade på hjärnan men kan inte komma på nu vad det var. Hihi. Så vi hörs senare, eller i morgon. Pussokram♥


Kommentarer
Postat av: Lizhen

READY FOR TAKE OFF!!!!!!

2010-05-23 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback