Söndag

Jaha, då ligger man hemma och är sjuk nu igen då. Sov ju inte alls bra i fredags! Grannen hade fest, spelade HÖG musik och skrek och sjöng och pratade. Klockan 23.30 var de fortfarande kvar, så jag knallade bort till Sandra och sov där istället. Sen jobba tio timmar på lördagen. Så i morse sa kroppen ifrån, 38,7 graders feber. Kände mig lite elak mot mina fina arbetskamrater när jag var tvungen att ringa mig sjuk. Men har man så mycket feber så finns det inget annat alternativ än att vara hemma faktiskt. Gud vad sur jag blir! Jag som var så taggad för jobbet i helgen och i veckan. Så givetvis blir man sjuk igen. Jaa, lite otur får man väl säga! Men känns som om att det är många som är sjuka nu.. Mycket förkylningar och skit som går nu. Menmen, inte mycket att göra åt! Ska försöka ta det så lugnt som jag bara kan så jag kanske kan jobba onsdag kväll i alla fall. Vill inte bara ligga hemma nu! Usch.

Ligger och tittar på Life of Ryan, marathon på MTV idag. Han är ju bara världens sötaste/snyggaste! Grr. Haha. Det är tur att man har tvn i sånna här lägen som sjukling :)

Kommentarer
Postat av: phillinho

krya på dig!

2010-05-16 @ 21:17:21
Postat av: hannah

jaaa, krya på oss fia :D har sett ett life of ryan marathon innan och hans lillebror e ju bara såååååå söt! när jag skaffar barn vill jag ha en sån unge :D haha

Postat av: Tobbe

Hejsan! :)

Allt bra? =)

2010-05-17 @ 03:42:07
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback