Söndag

Ligger här och försöker känna efter hur pass mycket ork jag har.. Eller något i den stilen. Febern är helt borta nu, super skönt! Men jag har en stor klump i halsen som faktiskt gör riktigt ont. Jag är hes som en gnu och är ganska så trött. Men tröttheten får jag nog inte räkna riktigt till sjukdom, inte konstigt om man är trött när man har vart ute och dansat till klockan 02.00. Så får nog vänta tills imorgon med att känna efter! Ska nog ställa klockan tidigt och ringa bort till vårdcentralen, se om jag kan få komma dit och att de kan kika på min hals. Så att det inte är halsfluss eller något. Men det får vi hoppas att det inte är! Men har nog inte på väldigt länge haft så ständigt ont i halsen som jag haft nu.. Är så svårt med hesheten med om man ska jobba eller inte, gamlingarna kanske blir livrädda om jag kommer hem till dem och låter som jag gör.. Gaah, beslutsångest! Vem vet det kanske händer att jag är superduper pigg i morgon bitti och kan jobba som vanligt på tisdag :)

En riktigt lyckad kväll igår btw! Är glad för att jag var med :) Mina vänner är helt klart dem bästa! Vet inte vad jag skulle gjort utan er! Har även fått träffa mina underbara föräldrar idag med. De kom förbi med alcamosallad, mums :) Pallrade mig även bort till Preem och hämtade ytterligare en liten kudde som jag beställt från HM.





Börjar bli riktigt hemtrevligt i min lilla lägenhet nu! Loooove it ♥

Och så nu när man inte har något och göra, klickar in på HM och Nelly.. Jätte nära att beställa hem lite snygga tshirtar från Nelly. Men ska försöka stå emot! TÄNK PÅ DIN EKONOMI FIA, du måste snåla lite nu! Ikväll blir det i alla fall mys och sova tidigt antar jag. Hoppas ni har haft en bra söndag :) Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback