Pank..?

Jaha, då var man nästan 2000 kr fattigare! Men är mycket nöjd med mina inköp :)





Har äntligen köpt mina efterlängtade ballkong möbler :) Vad tycker ni? Jag tycker det är dags att vi börjar spendera lite tid där ute. Känns lite trevligare där nu :)


 





Tre timmar på a6 med underbara mamma, lite smått och gott fick följa med hem som ni ser! Alla kläderna är från HM, billigt och bra. Blev lite basplagg, som jag verkligen aldrig köper annars. För jag använder det ju inte alls ofta! Det blir liksom jobbkläder, myskläder eller partykläder som åker på för det mesta. Nu har jag lite att variera mig med i alla fall :) Några tshirtar som jag även kan ha på jobbet :) Goodie goodie! Nu så ska jag kolla klart på Brooke Hogan knows best, sen så blir det duschen!

Kommentarer
Postat av: Lizah

åhh massa fint :) hihi <3

2010-05-13 @ 21:09:49
Postat av: tove lantz

Riktigt snygga balkongmöbler! Skulle själv kunna tänka mig de :)

Postat av: mariana DG

snyggt alltihop =D<3

2010-05-17 @ 20:05:32
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback