Onsdag

Går runt här i lägenheten med min favorit filt runt om mig och myser lite. Men jag undrar en sak, var är solen? Nu har det varit mulet i flera daagar! När ska det bli soligt? I helgen? Hoppas :)

Fick i alla fall träffa mina underbara flicks igår. Kollade på tv och snackade skit :) Verkligen roligt att träffa alla :) Traskde hemåt strax efter tio tror jag klockan var. Det var jätte varmt ute! Tror säkert att det var 15 grader eller något. Jätte skööönt! Sommarn är på väg :) Men jag känner att min näsa börjar rinna mer och mer och ögonen kliar. Inte lika roligt! Så det är väl bäst att börja knapra allergitabletter nu. Se om det hjälper :)

Sov säkert till klockan tio nästan idag med. Skönt! Har haft en vääääldigt lång period nu när jag inte har kunnat sova ut längre än till runt nio snåret.. Men nu när jag har varit sjuk så har det vänt! Mamma har ringt och väckt mig säkert två dagar runt elva tiden, då har jag visserligen sovit dåligt under natten så då är det väl okej och sova så pass länge. Är fortfarande lite trött i kroppen, har inte tagit febern idag. Men ska i alla fall jobba ikväll! Kvällspassen (*peppar peppar*) brukar ju gå snabbt och smidigt. Så hoppas det gör det i dag med! Måste göra lite nytta! Haha.

Jaha, nu så ska jag nog hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräschare. Btw, idag är det bara 6 veckor kvar tills vi åker till Alanya! Shiiiit vad snabbt tiden har gått :)



Jag och fina Lisen i Göteborg :) ♥

Ha en toppen dag mina vänner! Massa pussar och kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Lizhen

hihi ja snart åker vi :D

2010-05-19 @ 19:20:18
Postat av: phillinho

härligt brudar! :D imorgon kommer min katalog. grillfest planerad om ca 2 vecmkor!!

2010-05-19 @ 21:27:14
Postat av: Anonym

Phille? vad gör du här läser bloggar? Antingen är du bög eller väldigt mkt kär i fia?

2010-05-20 @ 13:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback