My headace is killing me!

USCH, orkar inte vara sjuk.. Efter att ventilations killarna vart här låg jag och halvsov i soffan från 10.00-16.00. Har 38,6 graders feber, ont i huvudet, slemmig i halsen, snorig, ont i ryggen! Jaa jag tycker faktiskt synd om mig. Att grannen borrar och håller på gör inte huvudvärken bättre! Är dem inte klara snaart? Har vart nära på att med den lilla kraft jag har sticka ut huvudet i korridoren och be dem att hålla käften rent ut sagt! Till råga på allt så är jag sugen på choklad! Blää.. Jaa som ni förstår så blir det att vara hemma från jobbet resten av veckan! Så tråkigt nu när man är sjuk och inte har någon hemma som kan pyssla om än.. Långtråkigt dessutom!

Jaja, hoppas ni andra mår bättre än mig :)

Kommentarer
Postat av: amanda

lilla fia! haha. det går över till helgen tror jag nog;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback