Min lediga fredag

Vart jätte skönt väder när jag vaknade i morse! Så jag traskade bort till apoteket och köpte lite schampo. Det var såå skönt i solen. Men nu börjar det mulna på igen tycker jag :( Synd, men inget vi kan strya över så det är väl bara att goo with the flow.. Eller något!

Har satt igång tvätten, så ska springa ner snart igen. Sandra kommer även över snart så ska vi käka lite! Sen i eftermiddag blir det släktkalas en sväng, kusinbarnet Wilma fyller 1 år. Tiden går verkligen snabbt! Så ser min lediga fredag ut ungefär. Tagga för jobb heela helgen! Living the dream, wiiihoooo!

Slänger upp lite roliga bilder från helgen! Haha (snodda av lizah)

  


Haha, ibland kan jag undra om vi är riktigt normala.. Men himla roligt har vi i alla fall! Ni är underbarast♥

Btw, tror min laddare kommer att ge upp helt och hållet snart.. Den har inte mycket livslust kvar alltså! Måste skaffa ny.. Men känns som om att om man ska köpa ny laddare kan jag lika gärna köpa ny dator.. Måste göra det förr eller senare ändå! Wellwell, vi får se när det blir.

Vi får se om vi hörs senare! Ha en toppen fredag och trevlig helg på er :)
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback