Måndagmorgon/förmiddag

Godmorgon sötnosar! Någon mer än jag som får känslan av att solen lyser överallt utan i Jönköping? Visst tittar han fram emellan åt, men tycker det är ganska så mulet här. Blir såå avis när jag läser kändisbloggarna som bor i stockholm, verkar som de har strålande sol hela tiden. Haha. Men men, det är ju varmt och skönt ute i alla fall :) Det är ju alltid något. I Alanya så var det 22 grader och en stor sol just nu! So far so good :) Kommer väl vara dubbelt så varmt (nemen näst intill i alla fall) där om två veckor.. Uschusch! Lagom är bäst! Haha.

Veckans schema:

Måndag: Jobb 16.30-21.30.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30. Sen kanske fika med Ellen och någon mer..?
Onsdag: Jobb 07.30-13.30. Sen på kvällen ska jag ha Mary Kay party :)
Torsdag: Jobb 07.30-13.30. Sen kanske bio med tjejerna på kvällen, annars bara ta det lugnt I guess :)
Fredag: Ledig! Ska tvätta. Sen så ska jag nog på släktkalas, mitt kusinbarn Wilma som fyller 1 år.
Lördag: Jobba 07.30-14.00. Sen så tror jag faktiskt jag ska sova hos mamma och pappa!
Söndag: Jobba 07.30-21.30, delat pass.

Så nu är det bara att kämpa på i veckan. Har blivit så slö nu när jag bara vart hemma! Idag ställde jag klockan på 09.00 och gick inte upp förrän 10.15! SLÖ är nog rätta ordet. Haha. Det är helt sjukt hur fort det blir stökit här! Jag städade för sjutton i fredags! Och nu ligger det kläder lite här och var.. Bläääää! Så nu så ska jag titta på Project runway, plocka lite, och dricka kaffe. Sen så ska jag knalla bort till torpa och sola, och tänka att jag ligger på en vit sandstrand någonstans lååångt bort :)

Ha en toppen måndag mina vänner :)
Pussokram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback