Måndageftermiddag

Åhh vad skönt det var att traska bort i solen till torpa och sola :) Jätte skönt. Blev inte mer än tolv minuter men det är kanske ganska bra att ta det lite lugnt med solningen i början. Elva tolv minuter kanske räcker en gång i veckan fram tills vi åker till Alanya. Hörde på radion att askmoln fortfarande kan komma framöver och förstöra flygningar. Jag DÖÖR om det kommer hindra oss från att åka. Men skulle inte förvåna mig eftersom man har sett fram emot det här så länge..

Det fick bli mat från wok o co idag, ååh vad gott! Annars har jag inte gjort så mycket, kollat på tv, suttit på ballkongen och läst lite, faktiskt! Har tre matlådor i frysen, fick två av mamma i helgen. Är så skönt att ha färdig mat när man slutar halv två, för då är man alltid vrålis när man kommer hem eftersom vi inte har någon lunchrast på de turerna. Nehe dags att röra på sig! Off to work. Byebye♥



Så mycket mat för 55 kr, det är väl inte så pjåkit? Och kan ni tänka er att jag åt upp alltihop?! Haha, inte dåligt för lilla mig :)

Kommentarer
Postat av: phillinho

bra fart här på bloggen!

2010-05-24 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback