Måndag

Ligger här i soffan och snorar och hostar! Precis när jag njöt av tystnaden som mest så kommer den där förbannade borren fram igen. Haha, här får man inte en lugn stund. Jag mår.. sådär! Har haft jätte beslutsångest om jag ska jobba imorgon eller inte. Är så svårt när man jobbar med människor på det sättet.. Therese ringde innan angående en annan grej, så rådfrågade. Men givetvis säger hon att jag klarar av att jobba eftersom hon vill slippa ringa in folk. Men jag tror jag ska satsa på att jobba imorgon. Ta en tablett på morgonen och sen bara kämpa på! Knarka halstabletter. Snart så ska jag ner i tvättstugan tvätta. Sen så ska jag bara ta det lugnt hela dagen, dricka massa te! Kaanske städa lite om jag orkar. Vi hörs säkert lite senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback