Lördag

Osch vad dagen springer i väg! Kanske kan bero på att jag inte gick upp förrän 11 tiden. Skönt! Fast har inte sovit så jätte skönt, vaknar hela tiden och det är så grymt jobbigt när man har så ont i ryggen. Men är jämt som segast på morgonen så nu börjar jag i alla fall piggna till lite :) Ser förjävligt ut i lägenheten :( Har börjat plocka undan lite i alla fall. Har även fått i mig en jätte god smootie :) Invigt min fina mixer som jag fått av tjejerna. Nu så ska jag hoppa in i duschen. Ikväll så ska jag träffa tjejerna och dricka lite vin (intalar mig själv att jag är helt och hållet frisk), så får vi se hur mycket jag orkar. Om jag går hem efter förfesten eller om jag hänger på dem ut. Den som lever får se :) Jag orkar i alla fall inte bara ligga hemma i min soffa en kväll till.

Kommentarer
Postat av: amanda

Du ska såklart med ut gullis:):)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback