Fredagkväll i ensamhet

Börjar få lite ångest för att jag ska jobba hela helgen nu.. Funderar på att gå ner o köpa mig en chips påse att trösta mig med. Ska jag..? Eller ska jag vara duktig och ta en kopp te och apelsin istället. Haha, svårt val! Får fundera någon minut till. Känner mig lite ensam ikväll, någon som vill komma hit i två timmar och sällskapa mig? Sen får du gå hem för då ska jag sova :) Haha. Needå, ja ska nog klara mig! Kul o träffa släkten lite innan. Två små söta flickor som springer runt och skriker, hehe nemen man blir faktiskt lite bebisugen när man är omkring så söta barn. Men naae, det får vänta ganska många år till om jag får bestämma!

Nehe, nu blir det väl att titta på talang lite!
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback