Fredag

Nu ligger jag här och tycker synd om mig själv igen. Ligger i soffan med laptopen i knäet och lyssnar på lite Chris Daughtry. Igår kväll kände jag mig faktiskt riktigt pigg, skönt! Men sen så somnade jag inte förrän jätte sent, vaknade flera gånger i natt.. Till råga på det så vaknade jag till det underbara ljudet av grannens borr, 07.30. Det är väl ändå inte okej? Så typiskt när jag inte hade sovit bra heller. Lyckades somna om efter 8.00 någon gång, vaknade ytterligare någon timme senare av att de hammrar eller något liknande där inne. Jag försöker med min lilla hand knacka på väggen, men den är så hård så den ger inte ifrån sig något ljud. Haha. Lyckas i alla fall somna om några timmar till, tills Sajje ringer och väcker mig cirkus 10.50. Men då beslöt jag mig för att stiga upp!

Hopp, hur känner jag mig idag då? Inte så pigg som igår kväll i alla fall :/ Men har tagit alvedon nu i alla fall och ska dricka massa massa vatten idag och hoppas på att jag mår bättre. Vill ju träffa mina underbara vänner i helgen juu :( Saknar er! ♥ Ska i alla fall orka leka lite taxi i dag. Ska hämta Sandra hos Emilia (latmask som inte orkar gå) och så ska jag köra Lizah och Joel till Joels jobb.

Nee nu är ni väl trötta på mitt tjat om hur synd det är om mig? haha
Hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: amanda

usch då lider med dig gumman:( bli frisk till imorgon!!!!! :) saknar dig också!!

2010-05-07 @ 13:52:14
Postat av: mariana DG

krya på dig i snabb takt du med gumman :)(L)

Postat av: Elina

baby.. <3 snart är du frisk! :) tkr allt att dina grannar är lite respektlösa.. blir det ingen ordning på dem innan hösten så får jag ta mig ett snack där!! tss :) miss yooou.

2010-05-07 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback