Fredag

Intalar mig själv att jag är piggelin idag.. Och det hjälper faktiskt! Jag är piggelin idag :) Har städat hela lägenheten, ååh så skönt det är att ha det gjort! Nu är det jätte fint här :) Ska alldeles strax åka hem till mamma, hon känner sig ensam när pappa är iväg på alla jobbresor.. haha. Så ska sällskapa henne resten av dagen, vilket bla innebär att få massa god mat :D Sen så blir det nog även att spendera natten där :)

Jag funderar på lite vad jag ska ha på mig imorgon kväll när vi ska på Spring inspiration. Har två alternativ.. Ni kanske kan hjälpa mig att bestämma?

Antingen min puderrosa tubtopsklänning, med nitskor och skinnjackan!

 

Eller min svarta spetsklänning och min ljusblåa jeansjacka över!



Har ingen jätte bra bild på den, men ni vet ju vilken jag menar!

Don't be shy! Tyck till och kommentera. Jag uppskattar hjälpen :) Hihi.

Vi hörs väl i morgon antar jag! Då förväntar jag mig miljoooner kommentarer angående mitt klädval ;) Mohaha. Ha en toppen fredag, pussokram ♥


Kommentarer
Postat av: hannah

den första :D

Postat av: phillinho

ha alla..

2010-05-21 @ 15:31:22
Postat av: AMANDA OCH LIZA

Klänningen!!

2010-05-21 @ 16:31:48
URL: http://detsnurrariminskalleee.blogg.se/
Postat av: Elina

jag tkr spetsen och jeansjackan tror jag.. :) båda ser jättefint ut! (vad är du allra bekvämast i? :P)

2010-05-21 @ 19:05:44
Postat av: Lizhen

den första tycker ja :) det andra är också superfint men den första blir nog snyggast ikväll :D

2010-05-22 @ 05:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback