Fredag

Godmorgon!

Åhh vad jag är tröttis :) Ställde klockan på 08.15, tänkte så att jag kunde ha några timmar innan det är dags för jobbet. Men låg och snozade till 09.30, såå skönt var det! Så efter jag har klottrat ner lite här ska jag göra iordning mig, slänga lite skräp och gå ner till affären lite snabbt. 12.00-21.30 blir det jobb idag! Sen delat i morgon och till klockan 14.00 på söndag. Sen brukar man ju alltid vara ledig på måndagen när man har jobbat den här helgen, men vi ska ha möte klockan 10.00, sen så jobbar jag även kvällen. Har bytt lite turer nästa vecka, så kommer jobba måndag, tisdag, onsdag. Men kväll måndag och onsdag så får ju sova ut i alla fall :) Sen så får jag långledigt tors-sön. Så det är bara att kämpa på nu och längta tills dess :)

Man har lite jobbångest nu såhär innan man ska åka till jobbet, men samtidigt så känns det ganska skönt och jobba i helgen.. Jag sophie och lizah var ju ute en liten sväng i onsdags, tog det ganska lugnt! Missförstå mig inte nu, det var jätte roligt att umgås med sophie och lizah, dansa och prata skit och flumma :) Men för övrigt så hade jag riktigt tråkigt i onsdags ute. Inte alls roligt! Vet inte riktigt varför, för att det var mycket yngre personer ute? Inte tillräckligt onykter för att ha roligt när det är det folket ute? Haha, jag vet inte varför. Var nog bara inte på humör helt enkelt. Så är det ibland :)

Nehe, dags attt göra iordning sig!
Trevlig helg på er :) Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske har tröttnat på att gå ut? samma folk ute jämt, samma ställen mm ;)

2010-05-14 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback