Blä !

Usch, den lilla förkylningen som har luggit o lurat har nu brutit ut :( Inte alls roligt. Vart jätte trött på jobbet hela dagen idag, kom hem och sov i en timme.. Kände mig inte bättre ändå. Så tog febern, hade inte så mycket, men tillräckligt för att räkna mig själv som sjuk. Förkylningen som tar mest på krafterna. Blir helt orkeslös! De e de som är så jobbigt. Men jag får väl skylla mig själv när man springer ut och in från krogen utan jacka.. Men har varit sjuk.. Ja det här är säkert fjärde gången på det här året om man räknar med den här gången! Eller tredje kanske. Brukar aldrig vara sjuk så här ofta! Men tror det har lite me o göra alla bakterier man får i sig på jobbet som man fortfarande inte är van vid. Wellwell, hoppas det inte blir så långdraget nu i alla fall!

Har pallrat mig bort till Sandra i alla fall och hon har gjort lite god mat till mig :) Så ska käka nu. Vi hörs i morgon! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback