BLÄ!

Åhhh vad jag är suuuuuuuuuur!

Tänker på massa träliga saker och bara surar.. Var till och med så sur att jag gick ner till konsum och köpte choklad och cola, det är ju typ förbjudet nästan.. USCH!

Är sååå trött på jobbet! Även att jag tycker om mina gamlingar, och de faktiskt (tro det eller ej) tycker om mig, så är jag så himla trött på jobb! Jag tror ärligt talat att jag skulle vara lyckligare utan jobb.. Typ tjäna pengar på att vara arbetslös...!? Jag ska fan bli hemma fru när jag blir äldre! JOO JAG TROR FAKTISKT JAG SKULLE KLARA AV ATT BARA GÅ HEMMA!

Tänker på massa andra saker som finns långt inne i huvudet som jag inte tillåter mig själv att tänka på så ofta. Brukar bli lite ledsen då! Men nu så blir jag bara ännu surare när jag redan är sur! Gaaaah.. Dumma dumma dumma! Det är inte alltid rättvist, och saker är som dem är pga av en anledning, men vad är anledningen undrar jag dåååå?

Haha, va fan hände?

Nu så ska jag hoppa in i duschen och duscha av mig mitt sura humör. Sen så ska jag ligga i soffan hela kvällen och mysa framför tvn.

HEJDÅ, och förlåt för detta inlägget!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fia jag är preciiiis på samma humör som dig! Fy fan vad jag är trött på att jobba och vara ambitiös och hålla på! Tur att ditt humör bara resluterade i en chokladbit. Mitt slutade med ett soffbord för 3000 och en tv bänk för 1500. OCh jag blev fan inte gladare för det!!! GAAHHHHHH!!!!!

2010-05-11 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback