Wo ai wo de jia ren

Whaat? Har hon blivit kines? Nej det har hon inte, men de här orden har en vacker betydelse och min kära kusin har hjälpt mig under eftermiddagen i dag och översatt det i kinesiska tecken, som förhoppningsvis ska skrivas på min kropp inom en snar framtid. Vad det betyder kan ni få klura lite på, för det vill jag inte skriva här då det är aningens töntigt men betydelsefullt för mig och det är det som räknas. Ni förstår nog att jag pratar om tatueringar! Jag och Lizah ska förhoppningsvis boka tid imorgon. Hoppas det inte är alls för lång väntetid. Måste hinna läka innan sommarn ju :) Sen vill jag även bygga på den jag redan har innan sommarn, men vi får se hur mycker jag hinner med helt enkelt. Vilket ställe jag ska skriva denna texten på är jag inte helt hundra på! Såg en bild på en tatuering i innan på ett ställe på kroppen som var så grymt snyggt! Men ska nog rådgöra med tatueraren, är ju inte säkert att det gör sig lika bra på min kropp som på kvinnan på bilden. Men annars har jag ett annat ställe som jag också tycker är grymt snyggt :) Åhh jag vill att de ska bli av nu, har velat det så länge. Så vi får se hur det går i morgon, om de har några bra tider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback