Måndag

Usch vilket busväder! Det blåser och snöar och det låter som hela huset ska välta emellan åt. Usch :( Jag som trodde/hoppades på att snön var på väg bort. Icke sa nicke! Jaha, ni kanske undrar vart jag har hållt hus en vecka? Min dator och mitt internet har inte sammarbetat rikigt. Så har vart utan det några dagar! Men nu så har jag fått knas på et igen.

Jaha vad har hänt den senaste veckan då? I torsdags så gick jag och mamma på a6, jag hittade ett fint golv på coop som jag vill ha till mitt kök :) Inte så dyrt heller. Men det verkar vara lite krångligare än vad jag hade planerat att lägga det, och jag vill inte stressa på pappsen så det kommer nog dröja ett litet tag ändå innan det är på plats. Har även vart på Beijers bygg och kollat lite vad de har för innerdörrar och det visade sig att de har den konstiga storleken som är på min toalett och gaderobsdörr. Så det ska inhandlas snart :) Sen så har jag nog bestämt mig för att köpa en liten fotölj med till mitt hem :) I går kom även en hylla upp ovanför tvn. Sen är det ju spisen kvar med då :) Ligger en etta ute i mitt hus, alltså likadan men betydligt mer renoverad! Åhh vad jag blir avundsjuk! Haha. Men min är fin med :) Gå in och kika om ni vill på
hemnet, Junelundsgatan 3.

Jag har även fått förlängt på jobbet :) Till 31 augusti. Vilket betyder att jag får betald semester :) Wiihoo. Men tror bara jag ska ta 3 veckor faktiskt, jag jobbar ju ändå bara deltid. Ska troligtvis gå upp i tid med, ska ha 10 % flytande, så jag alltså jobbar 85 %. Flytande innebär (om jag har fattat det rätt) att jag får lägga in dem passen när det är behov av dem på jobbet. Så jag kommer få betalt för 85 % men tar de 10 % när jag kan och när det behövs. Jag brukar ju ta ett eller två exrta pass under en månads tid ungefär så det kommer bli ungefär som det har varit, bara att jag får betalt på ett annat sätt.. Typ. Men när det här vikariatet sedan går ut så ska jag faktiskt satsa på att försöka hitta något annat jobb, jag vill pröva på något annat :) Men vi får se.

Jaha, vart i Göteborg i helgen nu då med Martina och Lizah! Jag körde inne i stan, vilket gick bra :) Vi gick på stan på lördagen på dagen, sen så käkade vi på Bryggeriet på kvällen och var på Boulevard (stavning?). Jag vart lite seg på kvällen men det var en himla rolig helg annars :) Skönt att komma iväg lite :) Kanske lägger upp bilder lite senare.

Planer för veckan då:
Idag: Har städat, luncha med Sandra hos mig, sen tvätta, sen gymmet.
Tisdag: Jobba 07.30-13.30. Sen ut och käka med familjen, Sandra fyller 22 år!
Onsdag: Jobba 07.30-13.30. Ska på Mary kay party hos Emmelie som Lotta har.
Torsdag: Ledig. Ska troligtvis köpa golv med mamma på kvällen. Sen så ska nog Jojje sova här efter hennes studentfest.
Fredag: Jobba 12.00-21.30, sen sova hos mamma och pappa.
Lördag: Jobba 07.30-21.30, alltså delat pass och sen sova hos mamma och pappa igen.
Söndag: Jobba 07.30-14.00.

Hopp det var det. Nu är jag tom på ord så vi får höras senare eller i morgon :)
Ha det så bra. Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, den ettan har jag & Christofer kollat på ;)

2010-03-01 @ 17:41:30
Postat av: Elina

Fia, vart håller dina blogginlägg hus? :) <3

2010-03-07 @ 06:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback