Tisdag

Känns som om att jag har sisådär miljoner grejer o göra.. Städa lite o plocka undan, duscha, ta bort resten av bodern i köket, handla lite smått o gott.. Men 15.00-17.00 är faktiskt min "slöaisoffan-tid", så det har jag tänkt att göra nu :)

Har suttit på ballkongen och kollat igenom HM katalogen som kom hem idag. Som om att det inte räckte att kolla på internet i går? haha. Har jätte fina grejer juu :) Vill ha massa! Men jag får nog allt lugna mig lite! Nu så ska jag kolla på Sex and the city och Top model sen ska jag se om jag kan ta tag i resten.. Sen så ska jag äntligen åka hem till Michaela, vill ju så gärna se deras nya lägenhet :) Så blir det lite myskväll på det :) Härligt.

Nu så ska jag som sagt "slöaisoffan".
Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback