Tisdag

Idag är det en bra dag.

Väckarklockan ringde klockan 08.00, o även om jag hade velat så hade jag nog inte kunnat sova längre då min kära granne började borra (igen) tio minuter senare. Jag knallade bort till Ungdomsmottagningen, skulle hämta ut nya ppiller, sen så tog jag en Chailatte på Waynes i väntan på att gymmet skulle öppna. Klockan 10.00 var jag där, och gymmade! Lite stolt över mig själv. Sen så blev det systemet, inhandlade dryck till mina vänner som är för små för att kunna handla själva ;) haha. Sen så har jag fått hem mina gardiner från Hm, så nu är de med på plats :) Lotta var nyss här och lämnade våra Mary kay produkter :) Så ska slänga på mig ansiktismasken nu som jag fick. Sen efter topmodel ska jag knalla bort till Sajje och färga hennes hår!

Längtar till helgen nu! Vi blir ganska många som ska trängas i min lilla lägenhet. 15,16,17 personer någonting tror jag.. I min lilla lägenhet! Haha. Aja vi får väl sitta i knät på varandra! Det blir mysigt ;) Lizah kommer hem idag, och det är jag superglad över :) Hoppas hon inte är alldeles för brun bara!

Can't wait, jag vill ha lördag nu med dem bästa!


Kommentarer
Postat av: ruttan

lördaaaaaaaaaaaaaaag:D

2010-03-23 @ 15:41:38
Postat av: Buttan

Ppiller.. då ska det älskas i helgen!

2010-03-23 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback