Städning

I brist på saker o göra, så bloggar jag.. Har städat klart nu, det var verkligen behövligt! För att bevisa så slänger jag upp lite före och efter bilder. (som sagt så har jag lite brist på saker o göra, haha).

FÖRE











EFTER












Lite bättre iaf ? :) Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska äta! Var lite sugen på att gå ner o köpa lövbiff och göra ris och wokade grönsaker till det.. Men känner mig lite för lat för det! Tar kanske lite soppa i stället. Sen får jag väl steka mig någon hamburgare framåt kvällen. Det blir väl braa det! Jaha, bli inte förvånade om vi hörs senare. Har ju fleera timmar att slå ihjäl nu :) Haha. Pussokram så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

superfint, filuuusen! :) <3

2010-03-28 @ 00:34:09
Postat av: Lena

HA HA Vad roliga före o efter bilder Sofia! Tänk vad det tar energi när man har det srökigt omkring sig-men ibland orkar man ju bara inte! Har man haft 2 städ på jobbet så blir man less....:)

Roligt att se hur du har det, du har en försmak för rosa,ser jag. Men i kombination med det sparsmakade så passar det jättefint! Fina pryttlar du köper. Jag har en förmåga att köpa för mycket men då får jag slänga ut något annat. Du har det jättefint, Sofia!

Kram!

2011-02-20 @ 08:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback