Sorry!

Sorry mina kära vänner! Har inte riktigt funnit tid för bloggen den senaste veckan, but I'll be better I promis :) Har jobbat nu i 6 dagar, tog alltså ett extra pass i torsdags. Så duktig är jag :) Men det kändes igår må jag säga!

Idag har jag iaf gymmat, sprang fyra kilometer på löpbandet och sen gjorde jag lite på crosstrainern sen var jag helt slut! Nu så ska jag strax bort till Sajje och käka, blir nog hämtmat idag från wok o co :) 

Veckans schema: 
Tisdag: Jobba 07.30-13.30, sen träffa Emmelie och kanske Martina!
Onsdag: Ledig (förhoppningsvis), ska städa, sen planerar jag en promenix runt Munksjön. På kvällen så blir det troligtvis mys med Sajje.  
Torsdag: Jobba 13.45-21.30.
Fredag: Jobba 07.30-13.30.
Lördag: Ska försöka pallra mig bort till gymmet på ett spinningpass på förmiddagen, sen på kvällen hoppas jag på att få umgås med mina underbara vänner :)
Söndag: Inga större planer än sålänge!

Så den här veckan är alltså lite lugnare.. Och jag ska återigen göra ett tappert försök att inte äta godis, chips eller dricka läsk på vardagar! Se hur länge jag klarar av det den här gången. Man börjar jämt sitt nya liv på måndagen sen när helgen kommer så är det samma gamla visa :) Wellwell.

Pussokram, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Elina

saknat dina inlägg, älskling! <3 duktig du är som jobbat så mkt :)

2010-03-10 @ 02:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback