Onsdag

Lite ändringar i mitt veckoschema. Bidde inget gym idag, surprise? Haha. Nemen jag sitter här och väntar på att min spis ska komma hit och att jag ska bli av med min gamla skruttiga. Den skulle egentligen komma på fredag men det blev idag i stället. Åhh vad jag längtar tills allt är i ordning i min lilla underbara lägenhet. Kommer på nya små grejer hela tiden! Känns som om att det alltid kommer finnas massa små grejer att göra :) Men åhh vad roligt det är! Jag älskar att pyssa o köpa nya grejer till hemmet :) Tycker de e göör mysigt :) Har som sagt massa små ideer, men alla går inte riktigt att förklara i bloggen så vi får i stället se om det blir av så slänger jag upp bilder på det.

Det blir nog gymmet en sväng på fredag i stället, när jag har städat och tvättat klart! I morgonkväll blir det som sagt Mary Kay party med Mamma moster och kusin. Blir nog mys :) Hopp, vi hörs senare eller i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback