Måndag

Har ni märkt vad flitigt jag har uppdaterat på bloggen det senaste? Lite pluspoäng där va? ;) Läsar siffrorna har stigit lite det senaste med.. Har sisådär mellan 8-14 läsare per dag.. Haha, inte så många jag vet, men jag vet faktiskt inte vilka alla är! Så det är väl lite roligt ändå :)

Tänkte köra igenom veckans schema, känns som att det har blivit en liten måndags ritual här på bloggen ;) haha.

Idag: Luncha med Sandra och mamma, sen jobba 16.30-21.30!
Tisdag: Jobba 07.30-13.30. Sen träffa tjejerna en sväng kanske..?
Onsdag: Jobba 07.30-13.30. Sen tror jag att jag ska försöka pricka in gymmet!
Torsdag: Jobba 07.30-13.30. Sen så ska jag ha Mary Kay party!
Fredag: Ledig, det ska tvättas och städas! Sen så kommer även min nya spis :)
Lördag: Jobba 07.30-15.00. Sen funderar jag faktiskt på att sova hos mamma och pappa, får se lite!
Söndag: Jobba 07.30-21.30, alltså delat pass!

Wiihoo, superrolig vecka! Som sagt den här veckan kallar jag min jobbigaste jobbvecka. Lite för att jag jobbar måndagen sen också efter att jag jobbat helgen. Det är ganska tungt! Men o andra sidan så ju passen inte särskilt långa så när man väl är igång så brukar det gå super snabbt.

Häärligt väder! Bort snö bort! Vi vill ha våååår nu..
Aja, ha en toppen dag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback