Måndag

Har haft världens underbaraste helg! Typ.. Vilket resulterar i att så grymt trött nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen.. Har planterat arslet i soffan och där skulle jag vilja vara resten av dagen. Men icke sa nicke, i eftermiddag blir jobb! Måste även gå o slänga skräp och handla lite.

Hopp, glömde o skriva det men helgen började med att jag gick på Hv med mamma pappa ocg två kollegor till pappa. Vi käkade och sen vart det hockey :) Jätte mysigt och rolig match att se! Sen så vart det ju inflyttningsfest, vilket var himla lyckat. Kändes som alla hade jätte roligt! Gick lite galet till men som sagt en super rolig kväll och inga skandaler. Sen i går så vart det mys/bakis dag med Ruttan och Lizah. 

  



Veckans schema: 
Idag: Vågar inte lova att jag kommer städa och handla även om jag måste så jag säger att de ända planerna idag är jobb 16.30-21.30. 
Tisdag: Jobb 07.30-13.30. 
Onsdag: Ledig! Spinning pass på kvällen, sen får vi se om det äntligen blir av att boka tatuerings tid. 
Torsdag: Jobb 12.00-17.00. Tog ett extra pass.
Fredag: Jobb 07.30-16.00.
Lördag: På kvällen blir det lite partaj hos älsklings Ellen! 
Söndag: Inga planer, mys/bakis dag igen I guess.

Hopp ska snart traska iväg, så jag har det gjort! Sen så blir det nog att sova lite middag med. Längtar redan tills på lördag, vi har alltid så himla roligt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den bästa festfixaren!:D sjukt rolig fest:) du fattar inte hur trött jag har vart idag:S..... blä! jobba på din lilla arbetsmyra:) PUUUUUUUUSSS

2010-03-29 @ 18:33:12
Postat av: mariana DG

vart ska du tatuera dig :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback