Måndag

Jobb helgen är över! Ledig nu två helger fram över, känns otroligt skönt. Känns som jag inte har haft något liv i helgen när man har jobbat så mycket! Men i alla fall så hann jag med att gå på Hv i lördags. Det var skoj skoj! Sen var det hem o käka och sova. I går så hann vi som sagt med en sväng till Ikea mellan passen. Så det har vart fullt upp! Lik förbannat ringde telefonen klockan sju i morse, antar att någon var sjuk men jag valde att trycka på "tystknappen" och sova vidare. Jag ska ju faktiskt jobba i kväll, 16.30-21.30.

Veckans schema:
Idag: Ta det lugnt, sen jobba 16.30-21.30.
Tisdag: Ledig, ska uträtta lite ärenden! Och när jag ändå är på stan o ränner så tänkte jag ta en liten sväng in på gymmet med.
Onsdag: Jobb 07.30-16.00.
Torsdag: Jobb 07.30-16.00.
Fredag: Jobb 07.30-16.00.
Lördag: Kaanske åker med en sväng till farmor på dagen! Sen på kvällen är det dags för lite inflyttningsfest :)
Söndag: Inga planer direkt.

Så jag får nog lov att säga att det är en ganska fullspäckad vecka! Ska försöka hinna städa lite här någon eftermiddag innan helgen så att jag kan följa med till farmor på lördag en sväng :) Hoppas även att mitt nya bankomat kort kommer nu snarast! Spärrade ju förra helgen, borde det inte ha kommit nu då? Känner mig lite handikappad här med mina kontanter.. haha.

Grannen borrar på för fullt! Vilket resulterar i huvudvärk :( Inte så kul.. Hoppas de är klara snart! Jaha, nu så ska jag bara slappa tills det är dags att åka ut till Norrahammar. Ha det så bra mina vänner så hörs vi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback