Lördag

Har vart vaken i över en timme nu! Thats right, I was awake at 8.00 a clock. Jag kan verkligen inte sova längre på morgonen längre. Men det behövs ju inte bara man är utvilad.. Eller hur? Är jag utvilad då..? Njaae. Beslöt mig för att ta datorn i knäet och ligga kvar en stund. Så nu så har jag kollat facebook, lite bloggar, kollat på ett glamourama avsnitt m.m. Kikade in på Tajjens blogg och klickade in mig på stjärntecken och dess egenskaper som hon hade länkat. Så hör löd stenbocken:

Stenbocken har god organisations- och planeringsförmåga. Stenbocken är metodisk och målmedveten, ansvarskännande och plikttrogen. En klippa för arbetsgivaren. I relationer och samarbete är Stenbocken lojal, principfast och pålitlig. En god vän att luta sig mot. Stenbocken står alltid med båda fötterna på jorden och håller sina löften. Planeten Saturnus styr över tecknet. Det gör Stenbocken prestationsinriktad och en smula allvarsam. Stenbocken lämnar inget åt slumpen utan går alltid metodiskt tillväga. Nödvändiga förändringar ska vara väl genomtänkta. Stenbocken föredrar planering och struktur, framför impulsivitet och alltför djärva chanstagningar.

Orkade ni läsa? Stämmer delvis ganska bra eller vad tycker ni? Sånt där är lite creepy faktiskt..

Jaha, ikväll vart det inflyttnings fest dåå. Jag är så grymt nervös! Behöver nog ett glas vin för att lugna ner mig lite (ni kan vara lugna, jag menar seeen). Jag är inte van vid att ha fest! Haha. Vet inte riktigt vad jag är nervös för, delvis är det nog för att folk ska bli alldeles för onyktra, högljudda och att jag ska få klagomål. Men spelar vi inte för hög musik (vilket vi faktiskt inte kan göra då jag inte har några riktiga högtalare), inte har några spring i korridoren mellan lägenheterna, och försöker åka härifrån runt 23.00 så ska det nog inte vara några större problem får vi hoppas :) Det ska bli en rolig kväll :)

Nehe nu är det kanske dags för att ta mig ur den varma sängen och göra mig lite frukost! Sen så ska det städas städas städas, det ska även hinnas att springa bort till apoteket och ner till affären. Hörs kanske senare eller i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback