Helgens bravader!

Det blev visst Alt. 1! Haha, utgång båda dagarna.

I fredags var det först förfest hos mig sen blev kåren då, fast slutade som vanligt på centrum. En jätte rolig kväll vart det :)



 

Ungefär så där såg det ut :)

Sen i går så var det förfest hos Emmelie, tittade på melodifestivalen, jätte roligt :) Sen blev det Moon club en sväng, sen centrum. Vi tog en taxi till centrum, jag betalade. Sen är jag nästan helt säker på att jag tog fram mitt leg när vi skulle gå in, men la ner det lika fort igen eftersom vi är stammisar och inte alltid behöver visa leg. Sen när vi är vid gaderoben är plånkisen puts väck.. Så jag inser efter en stund att jag måste gå hem och föra över mina pengar.. Så hem gick jag, tolv hal ett..? Arg och ledsen över att detta förstörde min kväll.. Så nu blir det väl att gå till polisen i morgon och göra en förlust anmälan på körkortet...



 

Hopp nu ska vi se om Amanda vill vakna till liv! Sen så får vi väl se vad jag ska hitta på resten av dagen.. har ju varken busskort eller pengar.. FAAAN! Aja det löser sig som sagt.

Hoppas ni har haft en toppen helg :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback